birmelekannesiiio doktora sorduğumda anne sütünde ve mamada aynı oranda yüzde doksan su var dedi nasılsa anne sütünden sonra vermiyorsak mamayada vermemeniz gerek dedi sonuçta su ihtiyacını karsılamış oluyor her doktor farklı birşeyler söylüyor canım bizde kendi doktorumuza uyuyorz ve arastırdıklarıma