agacsizkoala fikir beyan etmeden çıkacaktım, dayanamadım. Böyle benzetmeler yapmadan önce biraz düşünün lütfen. Mamanın sindirimi için gerekli su miktarı belirlenerek konuyor. Siz de çorbanıza yarım litre su ilave edip içerseniz üzerine su içmenize gerek kalmaz. Kaldı ki bebeklerin böbrekleri henüz gelişmediği için suyun fazlası böbreklere zarar verir az veya çok.