sarmaliklahana [silindi] Sleepy 4 numara külot bez satıyorum 212 adet 200 TL ilgilenen olursa yazsın lütfen 🤗
[silindi] HLmom bütün bezleri denedim sadece sleepy pişik yapmadı yoksa market bezi kullanmayı düşünüyordum
[silindi] ikircikli_kircicegim aynen valla yok yetiremiyoruz… inan bu ay market alışverişini o kadar çok kıstım ki kahve bile almadım şu hayatta bi kahve keyfim vardı artık o da yok.
ikircikli_kircicegim [silindi] Allah yar ve yardımcımız olsun. Ne diyelim. Eskiler yag bile almak için sıraya girerlermis anlatırlar. Bizde aynen o durumdayız şimdi. Ama yokluktan değil pahaliliktan.
Hly92 [silindi] Amiin valla bizde sleppy 4+ ya geçtik almış başını gidiyor mamalar keza öyle yani primaların fln pişik yaptığına sevinir hale geldik resmen Allah gerçekten yardımcımız olsun
serebro Saresi baby turconun çok uygun olduğu zamanları hatırlayınca suan o da aşırı pahalı geliyor 🤦🏼♀️
Yildiz3324 [silindi] en uygun ve güzel diye baby turco doğadan kullanıyordum artık ondan da vazgeçtim şokun bezi mis gibi çıktı valla.Baby turcodan daha güzel hem daha ekonomik hem daha iyi
Esrayaz HLmom kanal 26 orada ki gobekte nur temizlik var orada da o fiyat ilerisinde minimore var ordada o civar
Selinsak MinikOsman evet bugun bende fark ettim 18 tl ye bazen 30 tl indiirm olunca8 tl ye aldığım oluyordu bugun resmen indirimli 30 tl olmuş
serebro Market bezi diye minies bakıyordum her bakışımda fiyatları artıyor çildiricam kızlar. Memnun olduğunuz en uygun bez hangisi? Bim şok a101 bezleri?