Merhaba benim bebeğimin karaciğer enzimleri yüksekti. Uzayan sarılık vardı. 3. Ayda farklı bir doktora gidince bizi gastroenterelojiye yönlendirdi. Doktorumuz d vitamini ve gaz damlasını kesti , calpol ve fitil kullanmayacaksınız dedi. Hatta bebeğe veriyorsanız kimyon vs kesinlikle yok dedi ve banada yasakladı bu tür bitkileri. 15 gün sonra tekrar test verdik ve vitaminlerden olmadığı anlaşılınca bizi metobolizma testleri için Ankara’ya sevk etti. Tabi o sırada bir sürü kötü şeyler düşündüm ve doktor olası şeyleri söyledi. Bir kaç hafta sonuçları bekledik her şey temiz çıktı. Tabi devamlı kan verdik. Doktorumuz bu sefer bize bi ilaç verdi bu ilacın değerlerini düşürmesi lazım yoksa daha detaylı tektik (biyopsi gibi 😞) yapılır dedi. Şükürler olsun ki ilaça cevap verdi ve değerleri düştü. Doktor demek ki sarılıktan dolayı olmuş dedi en son (başka bir sonuç çıkmayınca) sonra vitaminlerimize geri başladık şükür şuan herşey yolunda bebeğim 16,5 aylık oldu. Umarım sizinde böyle olumlu sonuçlanır.