Merhaba anneler bebeğim 4 aylık karaciğer enzim, degerleri 3 defa tahlil yapıldı hep yuksek cıkıyor gastroentolijiye yonlendirdiler oraya da sıra almak cok zor 15 gun sonrasına sıra buldum boyle olan var mı aranız da cok endişeleniyorum genel olarak bi rahatsızlığı yok fıtıktan amelşyat olacaktı anestezi yaptığı tahlillerde onay vermedi ameliyata sonra ikinciye bidaha yapıldı biraz dustu dedi sonra yine yukseldi