berkusbalii merhaba sizin durumun aynısını yasıyoruz suan 3 yasında ve 2 senedie cekiyoruz ne yaptıysam olmadı tabi büyüdükce kendide kaka gelince sıkmaya başladı ve o kısır döngü hic bitmedi enson bende cocuk gastroloji bölümüne götürdüm dulcosoft verdi ben onuda kullandım fayda etmisti ama 10 günden fazla kullanmamıstım doktor bana en az 6 ay kullan bir yan etkisi yok dedi simdi bizde öyle yapacagız umarım altı ay sonra bıraktıgımızda yine sıkma problemi olmaz tek korkum o önce sasırdım altı uzun bi süre diye ama sizede aynısını demiş