haleasel merhaba kızım 3 yaşında 2 senedir kabizlikla uğraşıyoruz. Duphalac verdik olmadı bitkisel şeyler yaptım yağ icirdim ne okuduysam hepsini yaptım fayda etmedi.Gastroenteroloji bölümüne götürdüm orda ki doktor da bana dulcosoftu verdi. 6 ay icilcek diye. Çok şükür maşallah diyim geçti kabızlığı, çok ndir kabız oluyor o da makarna pilav yeyince