Selma-aygun37 Bulutiko deneyeceğim bakalım birazda bebegede bağlı heralde bazı bebekler üşümüş o şekilde
Selma-aygun37 halamidagakaldirmislar bende öyle bakıyorum şuanda sıcak aslında ama ben üşüyorum o nasıl üşütmüyo anlamıyorum bu bebisler de değişik 😄
Selma-aygun37 leopar deniycem bakalım en inceden baslayip üşürse arttıra arttıra saat başı kontrol ederim ayarını anlayana kadar artık her bebiste farklılık göstermiş çünkü
Selma-aygun37 Melekatak ya her bebek farklı heralde kimisi üşümüş kimisi terlemiş ince giydirip üşürse bi tık kalınlaştırma yaparak en doğrusunu bulucam sanırım
Bebegimm1 Selma-aygun37 askli zibinla yatiyor ona ragmen terliyor eviniz ideal sicaklikta askili tek parca yeter ayaklarini da yorganla ortuyorum
Deletedmom_34 Ben de almayı düşünüyorum da şöyle bir sıkıntı var, bebeğim çok terliyor, uyandıktan sonra uyku tulumunu hemen çıkarıyor musunuz
Annis-ogul Selma-aygun37 cnm bn zibim ve ince bi patikli pijama giydiroyorum ustune 1.5 tog tulum giydiriyorum .ev 22 derece ve üstü oluyo .ama 1 yas bile alsan olur.bn 1 yasinda ki oğluma 3 yas aldim .suan 15 aylik 12 kilo
Selma-aygun37 Annis-ogul inceden baslayip üşürse kalınlaştırmayı düşünüyorum her bebekte farklı olmuş durum 9 ay kalmış aldığımda yaş yoktu 3-4 yaşlar vardı da bebişim minyon zaten bu kişi rahat çıkarırız seneyede Allah kerim
Selma-aygun37 Ozgeruya Benimde o aralıkta sıcaklık sürekli ama ne biliyim üşür gibi geliyo insana ana yüreği ☺️ deneyerek bulucaz bakalım nasıl üşümez terlemez diye
dontsleppyunhappy Selma-aygun37 benim kızım 4 aylıkken 9 aylık aldım, yıkadım çekti zaten. bütün kış rahat kullandık. İçine çıtçıtlı body giydirdim ,gece ev 22 derece oluyordu.
Selma-aygun37 dontsleppyunhappy ooo çok iyiymiş yıkayınca çekerse zaten tam olur bu kışı onunla çıkaralım da bı daha ki kışa Allah kerim o zamana 2 sene giyecek şekilde büyük alırım olmadı şimdi çok küçük daha büyüğünün içinde kayboluverir ☺️
Annis-ogul Selma-aygun37 cik uyi o zmn cnm .aynen oyle gece vücuduna bakabilirsiniz soğuk olursa in göre önlem alirsiniz
Selma-aygun37 Annis-ogul öyle yapicam saat başı kontrol ederim üşürse yada terlerse ona göre inceltme yada giydirme yaparım
NmalkoC Etiketinde nasıl giydirmeniz gerektiği yazıyor benım evim 23 derece 1.5 tog kullanıyorum sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum sıcacık oluyor zaten vücudu cıkardıgımda