Selma-aygun37 Kızlar 4 aylık kızıma e bebekten uyku tulumu sipariş ettim hep 9 aylıklar kalmış neyse dedim kış bitene kadar güzelce kullanır parasının da hakkını veririz dedim de evim gece 22 derece altına düşmüyor 24 derece üstüne çıkmıyor tulumu nasıl giydirmeliyim siz memnun musunuz bide kızımın kafası çok terliyo uyurken ama yüzü buz gibi ne yapcam ben ya
Asilinannesi1 Selma-aygun37 evim 22-23 derece zıbın üstüne giydirdim buz gibiydu gece ben de ondan sonra zıbın üstüne ince pijama giydirdim.alt üst ve öyle yatırıyorum sıcacij oluyor
halamidagakaldirmislar Benim kızım sadece zıbın ve tulumla üşüdü içine ince bir pijama daha giydirip uyutuyorum ben, aldığım ilk akşam zıbınla uyutup denemiştim vücudu buz gibiydi ince pijama giydirip denedim sıcacık uyandı öyle de devam ettik ☺️
Selma-aygun37 halamidagakaldirmislar kaç derecede o şekilde giydirdiniz galiba bende deneyerek bulucam dogrusunu
Selma-aygun37 Asilinannesi1 benimde öyle olur o zaman deniycem bakalım bı şekilde bulucaz doğrusunu hasta olmasından çok korkuyorum
halamidagakaldirmislar Selma-aygun37 derece 24 ü gösteriyor ama hiç 24 gibi olmuyor ben bile odamızda üşüyorum kışın o yüzden doğru derece midir bilemiyorum 🙂 sanırım üşüme kısmı biraz kişisel 🙂 sizde deneyerek bulabilirsiniz doğrusunu 🙂
Selma-aygun37 halamidagakaldirmislar o derece işi benimde öyle bebekler 23 derecede üşümez deniliyor ben üşüyorum bazen o nasıl üşümesin diyorum bakalım deneye deneye bulucam teşekkürler ☺️
halamidagakaldirmislar Selma-aygun37 siz ensesini ve göğüsünü kontrol edin sıcaksa üşümüyordur 🙂 ben şahsen üşüme kontrolünü oradan yaparım ☺️
leopar Selma-aygun37 zıbın oluyor tabi cnm zıbın,alt süt ve uyku tulumu büyük kızda da atlet, badi, pijama ve tulum
Bulutiko Selma-aygun37 bizim evimiz 23.0-23.5 derece aralığında hep ben kısa kollu tulum giydiriyorum üstünede ebebeğin 1.5 tog uyku tulumu üşümüyo zaten o şekilde giydirin deniyor hep bu derecelerde
Selma-aygun37 Bulutiko deneyeceğim bakalım birazda bebegede bağlı heralde bazı bebekler üşümüş o şekilde
Selma-aygun37 halamidagakaldirmislar bende öyle bakıyorum şuanda sıcak aslında ama ben üşüyorum o nasıl üşütmüyo anlamıyorum bu bebisler de değişik 😄
Selma-aygun37 leopar deniycem bakalım en inceden baslayip üşürse arttıra arttıra saat başı kontrol ederim ayarını anlayana kadar artık her bebiste farklılık göstermiş çünkü
Selma-aygun37 Melekatak ya her bebek farklı heralde kimisi üşümüş kimisi terlemiş ince giydirip üşürse bi tık kalınlaştırma yaparak en doğrusunu bulucam sanırım