-erCansu- 6 saatte bir hava veriyorum ama ise yaramıyor .
Burnunu açsam da ise yaramıyor 😐 balgam gitmiyor boğazından.
10 CC çekiyorum siringaya 5 bı burundan 5 bı burundan veriyorum ama bana mısın demiyor. 🥺 Karanfil de yapıyorum . Su kaynatıp içine viks atıp odasına koyuyorum o bile açmıyor genzini 😐 uyansın da tekrar hastaneye götüreyim dedim eşime , bir sürü kızdı bana , acile götürdük ya diyor . Hep onun yüzünden ilerledi zaten , ben bidaha goturelim dedikçe o aglatiyorlar bebeği diyor götürmüyor. İlaç kullanıyor geçer diyor.