Oğlum çok hasta , öksürük balgam , hırıltı var .
İshal var , ateşi 2 gün çıktı sonra çıkmadı bidaha .
Balgam o kadar çok tıkıyor ki çocuğu uyuyamiyor , mama içmiyor . Az önce zar zor icirdim , ilaçlarını verdim hepsini kustu , kusunca tekrar ilaç vermem gerekiyor mu ?
Macrol antibiyotik , ibu fort ve calpol dönüşümlü kullanıyoruz , prospan da kullanıyorum.
Prospani 5 gündür diğer ilaçları 3 gündür kullanıyoruz .
Bu sabah baya kustu hep balgam çıkardi , kusması iyi bişey mi kötü bişey mi 🥺 2 aksamdir nefessiz kalıyor , hastaneye nasıl gittigimizi bilmiyoruz .
Geçen akşam elimizde öldü sandık 😭 nefesi gitti gözleri gitti. Sonra balgam kustu .
Ne kadar daha böyle sürer bu hastalık , hastanede ki bütün bebekler aynı durumda , bu salgınlar neden bitmiyor ya 🥺 evden bile çıkmıyoruz geliyor bizi buluyor.
Tüm önerilere açığım ,🥺 ne yapsam iyi gelir.