Erdemim Fbusrakk o sıyırmak işlemi çok aklıma takiliyo nasıl yapicam bilmiyorum. Birde kaçıncı gün başlanıyor
Erdemim Karacocuk 15 günde tamamen geçiyor dedi doktor bize. İlk gunler baticon sürdük 4. Gün kreme başladık. Dün de bir dikisi düşmüş
Reykzy Erdemim daha dünyaya adapte olamamışken bide sünnetle iyice kötü olur diye düşündüm ilk üç ay zor alışıyo dış dünyaya
Dddenizd AhmetEfeMoms olmadı canım yarın bidaha gidicez sağlık personeliymiş sünneti yapacak olan kişi vazgeçtim kadın doğuma gideceğiz yarın
AhmetEfeMoms Dddenizd Ben özel hastanede çocuk cerrahisine yaptırmıştım ameliyat olacak gibi aldılar yaptılar teslim ettiler çok rahat oldu.
Dddenizd AhmetEfeMoms Evet özel hastane çok iyi oluyor aparat falan takıyorlarmış ama kadın doğumdaki doktoru bugün baya iyi dediler bakalım haber veririm canım sana ☺️