AhmetEfeMoms Erdemim Zaten 1 hafta sonrasına kontrole gittiğinizde diyor doktor pipi o zaman kendine gelmiş oluyor korkmayın ben aşı olurken bile nereye kaçacağını bilemeyen insanım düşünün ama gerdirmeyi yaptım 😅
Dddenizd AhmetEfeMoms Aynen benimde öyle oluyor demekki ondanmış bana doktor açıklamadı ama benim oğlum şuan enfeksiyon kapmış pipisinin içe doğru olan yeri kanlı kanlı duruyor antibiyotik ve krem yazdı antibiyotiği içirip içirmemekte kararsızım.
AhmetEfeMoms Dddenizd Benim çocuğum öyle sürekli hasta olmamasına rağmen öksürüğü geri gideceği yerde daha da ilerlemişti mecbur kullandım antibiyotik doktorum çok ilaç yanlısı biri olmamasına rağmen verdi kullandım ne yapayım sağlık sonuçta🙄
AhmetEfeMoms Dddenizd Kimse içirmek istemez ama mecbur kalınca içiriyoruz canım ne yapalım yeter ki sağlıklı olsunlar 😇
Bahhar Erdemim ben maalesef emzirmşyorım. Mama ile besleniyor oğlum ilk 25 gün sadece sütümü verebildim. İsim olarak yöntemi bilemiyorum ama dikişsiz yapıştırma yöntemi yapıldı. Doktorumuzun önerisi ile bu yönteme başvurduk daha kolay ve ağrısız olacağını estetik açıdansa faydalı olacağı bilgisini verdi bize. Herkesin kendi aklına yatan yöntemi seçmesi tabi ki en doğrusu.
Erdemim Kdrye evet oldu sukur. İlk gün zordu çok ağladı. Bir ara katıldı ağlamaktan ama sonra fitilini etkisi ile uyudu sanırım. Gece de bi kere çığlık attı uyandı ilk cişi yaparken. 2. Gün ağlamadı hiç. Ama ben agrı kesiciyi hiç ihmal etmedim nolur nolmaz diye
Oguzunannesii Mrv_arbaci evet ağrı kesici fitil bana doktor 3 saat sonra ver dedi sonra calpolle devam et sabah ta pansumana gelmeden bir saat önce ver fitili dedi fitil baya etkili oldu cok şükür hic aglamadi evde huysuzluk yapmadi👍
Karacocuk Bizde 2 gün önce klempli sünnet olduk. Yarın çıkartmaya götüreceğiz. Ondan sonraki süreç nasıl olacak. Hiç bilmiyorum. Şimdiye kadar bi sıkıntı olmadı şükür. Arada canı yandığı zaman mızırdandı o kadar. İyileşme süreci ne kadar olacak acaba.
Erdemim Karacocuk 15 günde tamamen geçiyor dedi doktor bize. İlk gunler baticon sürdük 4. Gün kreme başladık. Dün de bir dikisi düşmüş
Fbusrakk Erdemim merhem felan sürerken pipisini biraz arkaya doğru sıyırın iyileşirken yapışıklık olmasın O şekilde bi sorun yaşadım çünkü
Erdemim Fbusrakk o sıyırmak işlemi çok aklıma takiliyo nasıl yapicam bilmiyorum. Birde kaçıncı gün başlanıyor