Ben 2 aylık oğlumu geçen ay sünnet ettirdim. Henüz küçük olduğu için mi yoksa yapılan yöntemle mi ilgili bilmiyorum ama doktorumuz ne sargı bezi ne pansuman yaptırdı. Günlük hayatımıza aynı şekilde devam ettik. Ekstra bakim krem vs. Hiçbirşey kullanmadık. Sadece ağrı ihtimali için paranox fitil verdi 4-5 gün yarım yarım sabah akşam verdim. 1 hafta sonra tamamen iyileşmiş durumdaydı. Kapak, karton bardak hiçbirşey kullanmadık.