benim oğlum 5 gün önce sünnet oldu 50 günlükken. evde yaptırdık biz sadece bölgesel uyusturma yapıldı. bardak koymama gerek varmı diye sordum gerek yok dedi adam daha büyük cocuklarda bardak iyi olabilir dedi. birde sargı sarmadı bizimkinin yarasına sargı açılırken cok can yakıyormus sanırım bolca teramicyn sürüp her bezlemekte baticon sıkıyoruz bezinin de tam o bölgeye gelen kısmına biraz krem sürüyoruz yağısma olmasın diye. cok güzel iyilesiyor bu sabah bir dikişi düsmüs bile. her ihtimale karsı fitil almıştım gerek olmadı ilk gün iğnenin etkisiyle bütün gün uyudu zaten . birde ben ara sıra bezini acıp açık birakıyorum yarası hava alsın diye benim yaptıklarım bunlar