Elifffinnn10
Düşünüyorum canım, aynen. Sormam lazım ama önden. Çünkü kapattırsam mesela 10bin TL nin hepsini alabilir miyim bilmiyorum. Bence alamam. Büyük miktarda kesinti olursa düşünüp mantıklı bir karar vereceğim.
Belki tekrar yeni bir Bes açıp onu altın hesabı yapabilirim. 🤷♀️ diğer türlü kendim biriktirsem olmuyor çünkü. Bari direkt maaştan kesilsin.