Elifffinnn10
Vakıf. Beni devlet mesleğe başlarken zorunlu yaptı. Devlet katkısı da var. Baktım çok mantıklı, çıkmadım. Uygulama üzerinden bakayım ben de nasıl çevriliyor. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde çevrilmez dedi ama ne alaka, neden çevrilmez mantıksız geldi. Keşke yapabilsem. Çünkü bunu örnek veriyorum 20yıl sonra toplu para olarak alacağım. Neden TL olarak alayım, altın varken 🤷♀️ altını görüyoruz. Bugün 815 oldu gramı. En iyi yatırım aracı o bence