noluyoya 4400 ödedik, 3 ay önce. Benim bebe o hastanede doğduğu için ufak bi indirimi vardı yalnız. Hiç hissetmedi ilk geceden itibaren hiç sünnet olmamış gibiydi, 1 kere bile ağlamadı çiş yaparken vs. Ağrı kesici bile vermedim. Kaudal anestezi ile oldu. Özel bi anestezi çeşidi bebek ve çocuklara özel