noluyoya bence uzaklığı sorun etmeyin zaten sünnetten bir hafta sonra gidiyorsunuz sonra da bir ay sonra uğrayın demişti bize doktor bey ama numarasını operasyon sonrasında verdi herhangi bir şey olursa arayın ya da Whatsapp tan mesaj atın diye anında dönüş yaptılar… Biz de çocuk cerrahı olsun özellikle diye araştırma yaparken bulmuştuk kendisini çok hastanede ürologlara yaptırıyorlar çünkü.. biz bu arada iki aylıkken yaptık sünneti bölgesel uyuşturdular ama bizimle beraber bir çocuk daha vardı sünnet için bekleyen 8 aylıktı onu da bölgesel uyuşturmuşlardı