Yamanikomm Feyyyzza ay valla yarin ilk isim zamlanmadan gidip stok yapmal.olucak bebelac 2 no 98 tele aliyordum ben alcam ya kesin zam yapmislardir bu aksam😂
Sevgi2121 Feyyyzza evett valla bende onu kullanıyorum oğluma ama uçurmuşlar fiyatları Allah yardımcımız olsun biz 3 aylığız diyorum artık bir an önce büyüsede ek gıdaya geçsek
Feyyyzza Sevgi2121 ek gıdaya geçince de cok bisey değişmiyor bi kutu 2 gün gidiyorsa 5 gün gidiyo çünkü içtigi süt miktarı artıyor