Mom4565 Ikrazumra19 aynen onları diyorum ya hadi büyük insan bı şekilde katlanır bu duruma ama bebekler çok üzücü gerçekten 😏😐
Etugc3 2papatya valla artık denıcez bakalım doktora gıdıcem cumartesı diyet yapıyorum ıkk haftadır cocuk benı emıyo heryerı kızarık halde mama içmesi şart acıktıgı zaman katıla katıla aglıyo ıns ıcer sorun yasamam cok zormus ya bu süt alerjısıde🥺
Etugc3 Feyyyzza hıc denemedık doktora söylicem floryada bi arkadasım var eczanede calışan ta orayla görusdum ordada yok mama
Bebegimm1 Feyyyzza Yarin ilk işim markete gidip fiyatina bakmak olucak uygun guzel diye aliyordm Allah akil fikir versin.sorsaniz ekonomi çok iyi bir mama için bir gun calismak zorunda kalan milletiz ama cebinde 2bn 3 bn tl lik telefonun varsa senden zengini yok 🙄🙄
2papatya Etugc3 evet biz alerjiyi bilmeden 1 hafta aptamil ve hipp denedik mama içtikten sonra çocuklar mahvoluyordu Kasılıyor geriliyordu.. kakada sümüksü olunca doktorumuz bebelac önermişti. Diğerlerine göre daha çabuk kabul ediyorlarmış o mamayı
Ikrazumra19 Mom4565 elbette vermesen olmaz alamayan insanin hali cok zor cidden buyuk insan kuru ekmek yer oturur ama keske bebeklerin yiycegine bezine mamasina dokunmasalar
minikyavrumm Feyyyzza herşeye zam geldi durum ne olacak bilmiyorum Rabbim yardımcımız olsun kimseye muhtaç etmesin
2papatya Etugc3 evet geçti 18 aylıklar. Mamayı 1 yaşından sonra tamamen bıraktık Alerji mamasına geçince birden tüm şikayetler gitti o dönem şükür