Zlm Öyle çok aglamiyo ama dalamiyo uykuya sürekli yari uyanik halde ilkten ağlayarak uyuyo uykusu çok belli e sallıyorum bu sefer etrafa bakıyo sürekli tepiniyo dönüyor 🤦♀️4 de uyumasına rağmen şuan 2. Uyanışı beşiğinde sallıyorum,atağa nerden baktınız