Bu aylarda atak varmı nolur bişey diyin 15 gündür sürekli 3,4 de anca uyuyabiliyoruz 11 de uyutuyorum resmen 3 e kadar başındayım sürekli uyanıyor ağlıyor sakinleştirip yatırıyorum ama sürekli yatakta dönüyor tamamen dalmiyor,dişten dir dedim kabarmişlardi tetagil kullandim.diş de çıkmadı öksürmeye başladı hasta ondandir dedim hava kullandim,burnu akıyordu fısfıs kullandım geçti,saçlarını çekip başını kaşiyordu kaşıntı ilacı kullandım.ama yok sürekli uyanıyor artik kafayı yicem oh uyudu diyip uyuyamıyorum surekli gidip gelip besigini salliyorum dalsın diye ,1 gün uyusa diger 2,3 gün aynı sürekli böyle mi olucak artık gece olsun istemiyorum😭😭