bikerem cansualbayrak tabi ki her bebek farklidir ama bi kontrolde doktorunuza sorsaniz,daha saglikli bilgi verecektir,en azindan diz bilek bel usg ister,reflekslerine bakar
Remkoc cansualbayrak canım bizde ayniydik neredeyse 6 ayına kadar basmadi endiselenmedim 9 ayinda adım atmaya başladı 10ayinda yürüyor yani bebekten bebeğe farkedebiliyor tabii eğer doktorunuz birşey demediyse
Zlm cansualbayrak pedia d ama bizim bunu söylediğinde daha küçüktü diye hatırlıyorum tam emin değilim ama sanırım 2 aylık kontrolü idi çünkü 3 aylık kontrolüne İst de gitmedim ve manisadaki doktor için buna bakmadı dediğimi hatırlıyorum ve 3 aylıkken koltuk altından tutup ayakları üstüne bastirinca basiyodu
izmirliannee cansualbayrak bazı bebeklerde geç olabiliyor paniğe kapılmadan izleyin masaj yapın sürekli vücuduna
Angel_45 cansualbayrak ben daha o zaman yeni oturtmaya başlıyordum saniyelik o da benim ki 1 yaşından önce basmadı zaten de iskelet sağlığı önemli olduğu için o aylarda asla bastirtmamistim acele edip kendinizi üzmeyin güzel annesi