cansualbayrak benim kızım da 3,5 aylik annem basmıyor bu diyip duruyor içten sinir oluyorum. Basması lazımmış. Gel sen simdi gelişimin özel olduğunu anlat. En iyisini doktor söyler canim. Ama ayağını hiç mi kendi de basmıyor. Benimki ben bastırmak istediğimde hemen basmıyor ama kendi arada ittirerek basuyor. Bir de elinden tutup kaldiriyordum yeni yeni ayaklarından güç alıp dikleniyor. Egzersiz yaptır bacaklarına. Ama gelişimin dönemleri var. Vakti gelince basacaktır emin ol. Aceleye gerek yok.