Dimitrina_kovaceva 4 ay bitince tadım yaptım en başta yoğurt verdim. Çok sevdi sıkıntı olmadı, kabak , havuç verdim. Tarhana çorbası verdim tabi bunlar 1-2 tarlı kaşığı çay kaşığı gibi. 4. Ay bitince bal kabağı patates pirinç (çorba içinde)brokoli verdim. 5,5 aylık pekmez , muz , elma verdim çok çok az yumurta sarısı denedim. Bazen yemeklern suyundan verdim 1-2 çay kaşığı. Hiç problem olmadı. Benim ek gıdaya başlama sebebim bebeğim artık az emiyor, az mama içiyor. Normalde 180 cc içen bebek 120 anca içmeye başladı, gece sık uyanıyor. Bunlardan dolayı tadıma erken başladım. Şu anda 1 öğün öğle saatlerinde veriyorum. Yoğurt haşlama sebze veya çorba şeklinde . 1 çay bardağı kadar ancak . Ben meyve ve patates vermeyecektim ancak geçen haftalarda ishal ve ateşlendi . Hiç bir şey yemiyordu o zaman denemiş oldum . Şükür . Şu anda muhallebi tarzı sevmiyor