Benim oğlum 4 ay. :10 günlük. Korkuyorum bir şey vermeye . Muz yerken elimden almaya çalıştı biraz yalasın dedim. Zor aldım elinden nasıl ağlıyor çekince. Sabaha kakasında siyah iplikçikler vardı. Çay tanesi gibi. Bir daha da bir şey vermedim😊 ama her yediğime bakıyor ağzını açıyor. İçim gidiyor. Anne sütünü sağarak gündüzleri veriyorum. Geceleri de formül mama içiyor iki kere. Ne yapsam bilemedim. Doktora kalsa 6 ay dolmadan hiç bir şey vermiyor.