aylul0 busradem501 hemşireye sormamış hemşire kendisi söylemiş, açıkçası doktora sormadan hemşirenin her dediğini yapmam. Mama alıyormuş sonuçta bebeği, her bebek bir değildir belki doktorun uygun görmediği bir şeyler olacak sorumlusu hemşire olacak.
Tnisaaa Ruzgarbebekkk benim oğlumda meme reddi vardı 3 aylıkken başladı 3 ay sürdü bende gece ve uyukluyken emzirdim hep. İnat ettim sütüm vardı mama vermedim baktım bebekte de kilo kaynı olmuyor. 4 aylıkken taşımlara başladım 6 ayı beklemedim. Yoğurt ve sebze püresi ile başladım sonradan meyve ve çorba verdim
Ftmagull Ruzgarbebekkk bana da hemsire ek gıdaya başla dedi ddoktorum daha başlama 6 aydan sonra başla dedi
Irmakprensesinannesi Ruzgarbebekkk valla Bn sağlık ocağına güvenen biri değilim ama bizim doktorumuz da tadımlık lara başlattı şua 4 ay 12 günlük olduk ama 1 çay kaşığı kadr 3 gün kuralı ile öğün deil (et balık süt bal patlıcan tropikal meyvele kuru baklagiller yasak) bizde meme ve mama gidiyrz premeture dogduk