Bebeğim doğduğundan beri mama ve anne sütüyle devam ediyoruz ama çok emen bi bebek değil 5 dakka 10 dakka emerdi hep şuan bile sadece gece veya uykuluyken emiyo onun dışında istemiyo mama veriyorum mecbur en son kontrole sağlık ocağına gittiğimde hemşire anne sütünü çok alan bi bebek değil yavaştan ek gıdaya başlayalım dedi yoğurtla başla dedi 4buçuk aylık olduğunda ama kararsız kaldım araştırdım baktım 6 aydan önce pek tavsiye edilmiyo sizce başlamalımıyım mama şuan yetmiyomudur ona kararsız kaldım