Yenianne2426 40tan sonra yatırmamıştım aşağıya kayıyordu kısa uyumaya başlamıştı yan yan yatırıp yastık koyuyordum arkasına. Şu an 3 ay 6 günlük 1 aya yakındır normal yatırıyorum gece kusmuyor çok şükür ama kusarsa kendini öksürerek toparlıyor şu ara sadece tükürüğüyle tıkanıyor onu da hallediyor kendi yine de yana yatırmaya çalışıyorum ama gece kendi sırt üstü dönüyor