Merhaba anneler bebeğim neredeyse 3 aylık oldu geceleri hala reflü yatağında yatırıyorum. Ama hep huzursuz oluyor. Sabahları ise normal yatakta yatırıyorum sıkıntısız uyuyor. Aklıma reflü yatağından rahatsız olabileceği geldi. Sabah neyse ama akşamları kusmasından korkuyorum. Aranızda kullanan varsa eğer ne zaman kullanmayı bıraktınız?