Benim kizimda da var 2 3 kez özel hastanelere götürdüm kontrole hic tatmin olmadim kortizonlu krem ve mustelaya devam diyip gonderdiler. En son gittiğimiz doktorun uzmanlik alani bebeklik cagi egzamasi mustelayi biraktik biodermaya gectik sanki daha iyi geldi. Fazla hijyenik olma dedi bana 😅 kiyafetlerini ütüleme dedi emzigini yere atsin hemen yikama alsin emsin dedi eve evcil hayvan alin dedi vs vs yani derisi ince olduğu için her mikroba tepki olarak cikar egzama dedi 6 yaşına kadar azalarak devam eder dedi. Ne kadar mikroplarla erken tanışırsa cildi o kadar erken kalinlasir atlatmasi kolay olur dedi. Sadece deterjani parfumsuz olsun ve kiyafetlerini cift durulama yap dedi. İnşallah dediği gibi olur