Öncelikle çok geçmiş olsun ve zorlu bir süreç sizi bekliyo sabırlı olun benim kızımdada var 2 aylıkken farkettik ben ilk gözlerinde ve yanaklarında olduğunu gördüm çok yakın bi arkadaşımın oğlunda rastladığım için hemen ona danıştım ve bizi gittiği doktora yönlendirdi ben ş.urfada yaşıyorum burda 1 doktor bakıyo üniversite hastahanesinde çoçuk ümonoloji uzm test yaptı ve kan testi yumurtaya çıktı ve yine deneme yoluyla test et dedi doktor bize bu arada ben bebeğimi sadece emziriyordum acı eşkiyide ben kendim buldum corasatin pembe bi vücut nemlendirici ve hipokort verdi kortizonlu krem ve 5 gün kullan dedi kortizonu 1 yaş 2 aylık kızım hala emziriyorum yumuryayı henüz yemedi ben paketli gıda dahi yemiyodum doktor yememem gereken bi liste verdi lesitin madesi tüm paketli gıdalarda var daha yeni yiyorum pakrtli gıdaları aynı zamanda acı eşkide oda yiyor şükür bişey yok yavaş yavaş yumurtadayıda denryeceğiz deterjanda duru granül kullanıyorum yumuşutacı kullanmadım şampuan sabamed