Umay12 Memfis- benim kızım 2440 gram 46cm doğdu. Şuan dört aylık şuan 7200 62 cm iyi ilerliyoruz umrum böyle devam ederiz çevremde de böyle çok örnekler var 🌸
Mavisim Umay12 nasil besledin yahu 2400 dogan kizim 4 aylik 5 kilo vallahi ne meme aliyo ne mama o kadar uzuluyorumki 2. Ayda 4100 gramdi 2 ayda 900 gram almis
Memfis- HYTmom inşallah canım ya Dalyan gibi delikanlı olurlar bebeklerimiz 🙂 insan erkek olunca daha çok takıyor boya
Twinsmomee Memfis- 35+6da 2520 Gr 46 cm ve 2270 Gr 44 cm doğdu kızlarım şimdi 15.5 kg 87 cm ve 14.5 kg 84 cm(18 aylıkken ölçüm yapıldı), 20 aylıklar 3 yaş kıyafeti alıyorum 😂
HYTmom Katya bende gebelik tansiyonu vardi bebek beslenmedi doktorum demisti kucuk doğar korkma disarda buyur diyr 43 cm 2550 dogdu simdi 9 aylik kilo iyi cok sukur ama boyu 68 cm
HYTmom Katya bide erkek bebegim ben kısayım ama eşimde uzun daha 5 gunlukken doktor bu cocyk kısa olur cok bisey beklemeyin dedi o lohusa halimle iki gozum yaşlı nasil ciktim o odadan bilmiyorum dua edin bana lütfen
Umay12 Mavisim biraz kızımla alakalı en başından beri güzel emdi bende yediklerime dikkar ediyorum kaymak bal yoğurt pekmez doğal şeyler tüketmeye çalışıyorum mama kullanmadım hiç birkaç defa haricinde ama genetik sanırım eşim ve bende kilolu bebeklik geçirmişiz kızımda şuan öyle geçirecek sanırım bebekliğini
Balkupum2505 Memfis- 35 haftalik 2450 kg 46 cm doğdu oğlum şuan 18 ay 18 günlük 13 kg 87 cm aksine kücük doğanlar daha cabuk toparliyo
babyandmom1 Benim kızım da 38+3 te 43 cm 2280 gram doğdu bizler kısayız kızımda 6 ay 26 günlük şuan 62 cm 7 kg kilosu iyi ama boyundan dolayı çok üzülüyorum aşırı kısa kalır ileride kafaya takar diye endişeleniyorum 🙄
eceunverkanra Memfis- Kucuk dogması bir etken degil oncelikle🙈 Benim oglum 39+5te 2880gr 50cm dogdu masallah ilk 4ay kilo alimi iyi gitti sonra yavasladı su an 13bucuk aylık persentili 50 araligina yakin doktor ne zayif ne kilolu tam olmasi gerektigi gibi bir bebek diyor.
Nurduman Memfis- 2300 42 cm doğdu yani mini minnacıktı ama kızım suan 6aylık ve yaşıtlarının boyuna kilosuna yetişti çok şükür küçük doğanların gelişimi hızlı olurmuş en geç bir senede yetişir demişti doktorumuz bir seneyi bile bulmadı
Aysecela Memfis- 900 gr doğdu kızlarım 13 aylığız kilo olarak gerideyiz 8 kiloyuz ama boy olarak ve sosyal olarak da yetiştiler çok şükür yürüyorlar 5 - 6 tane kelimelerimiz var eşim de ben de minyon tipliyiz zaten normal doğmuş olsalardı da çok büyük bebek beklemezdim :)
efelettin Kardeşim 7 aylık doğmuş. Kilosu 1200 gram. Şimdi bi gör boyu, kilosu, endamlı 😍 annem hep derdi pamuklarda büyüttüm, minicik kalacak sanırdım diye ☺️
Katya HYTmom canım bende de gebelik tansiyonu vardı hatta sonra yüksek tansıyon ve gebelık zehırlenmesınden erken doğurdum sonra da hipertansiyon hastası olarak kaldım. Hiç üzülme erkekler geç uzar önemli olan sağlık 🙏