nesekaan Deletedmom_73 sızınkı sımdı 4 aylık surece gırıyor o donemde bırde uyku gerılemesı olur uykuya redler baslar 5 aylık gıbıydı kendı basına uyutmaya basladım ben oglumu suan 13 aylık sabah 08:00 de uyanır
OncedenGurme cilginanneogul evet yemek yiyor, oyun vs derken yemek geliyor ama robot değil tabii tak diye tam 2’de uyumuyor. 2:30-3’e doğru uyuduğu da oluyor
Nureylul nesekaan dogdugu günden beri 9 da yatar asla şaşmaz gece uykusu ben yanında yoksam kalkar yarımsaat takılır uyur ama günüdz uykuyu bıraktı bir ay oldu 🙄 26 aylık
nesekaan Deletedmom_73 12aylıkken diş cıkarmaya basladı benım oglum sukur hıc etkılemedı geceleri uyanmaları oldu evet gece uyandı dıye sabah gec kaldırmıyordum yıne 8:00 de uyandırınca duzenı bozulmadı hıc
nesekaan Oyku_nisa ama yınede sabah erken uyandırıp uyku aralıklarına dıkkat edersenız vede 2,5 en fazla 3 saat uyursa gunduz gece uykusuna erken gecer vede gece sık uyanmaları kesılır
Mysunshines17 nesekaan İkizlerim şükürler olsun doğdukları günden bu yana uyku sever..Saatleri bebekken dahi çok netti şu an akşam uyku saatimi 20.30 ♥️ 18 Aylıklar
Merilice ilaydalina bazı bebekler uyumaz. Her bebek düzenli uyucak diye bi şey yok diyip kabullendim ben 😂