nesekaan buyrun 😋😋
Düzenin sırrını açıklıyorum: Sabah erken kaldırmak. Sabah 8’de uyanırsa gün içinde iki kere uyuyup akşam 21’de gece uykusuna yatıyor. Ama sabah 9’da uyanırsa gün içinde tek uyku yapıyor ve çok huzursuz olup 19’da uyuyup 21 gibi uyanıp gece 12’yi görüyor. Erken uyandırın, gün içindeki uykularını düzenleyin (birini 11-12:30 arası diğerini 14-16 arası uyuyor mesela) şu an 16 aylık 🧿