oyoyoyyedibeni Jryyt neden yıkama dedi nette de her gun yıkayın diyo bizim doktor yıkama diye bise demedide. Bide kac gun yıkamadınız
Ayssss1 Deletedmom_73 öyle yapıyorum da 30 cc mama içiyor sonra içmiyor kaşık maması verdim bugün hep zorla
Deletedmom_73 Saki Amin insAllah dün hafif vardı yine de çok öksürük hapşırık yok Allah’a şükür ilaç verince uyuyo ağlayarak uyanıyor yavrum 😔
ObirAnnnee Deletedmom_73 Dün gece başladı bizimde malesef. Gece yakasına cold mix damlattım, sabah kahvaltı sonrası direk vitamin başladım inşallah ilerlemez. Bebeğiniz eğer 1 yaş üstünde ise umca damla ve vitamin öneririm çok iyi topluyor