milenka Esi bence narsist biri çünkü kadınin telefonu bile yokmuş evden hep susmuş eşide pasif biri olduğu için hep baskı yapmış çünkü o bebeğin feryatina ancak bastıran ve sürekli ezilen biri gitmez kendinden emin güvenen insan o adamı anasindan doğduğuna pişman eder kadın o kadar susmuski sıra bebeğe kadar gelmiş malesef dogdugundan beri yapıyordu dedi yani biliyormus ama görmezden gelmiş Allah korusun aynı şeyi babası yapsa yine aynısı yapar kadın