Şu an puanlar düşük ama 4 seneye mutlaka yığılma olacaktır. Zor bir meslek atanamazsaniz özel sektörde daha zor. Velisi ayrı, müdürü ayrı, kurum sahibi ayrı. Ama basarili bir egitimci olursanız özel derste inanılmaz para var. Bir de sadece okumak yetmiyor, ekstra bir sürü eğitime gitmeniz gerekiyor güncel kalabilmek için.
Bulunduğunuz ilde dil konuşma terapisi bölümü varsa bence onu degerlendirin. Puanlar daha yüksek ama maaşlar ve çalışma koşulları çok daha iyi