Balogluum İlk bölümüm öğretmenlik fakat atama sıkıntısı var. Tekrar öğretmenlik okuyunca çoğu dersten muaf olacağım. Zaten öğretmenlikten başka meslek de düşünemem. Özel Eğitim çok farklı bence de fakat karşılığını alacağım bir bölüm istiyorum artık gerçekten. Böylece daha da ısınacağımı,seveceğimi düşünüyorum. İnşaAllah sonu güzel olur.