sevimlienerji
Kilo almak isteyip alabilen var, ben 😅 iştahım çok iyi değildir, çok miktarda yemek yiyemediğimden, hatta ekmeği de sevmeyip hiç yemediğimden çok çook zayıftım hep. Hamilelikten sonra çok şükür iştahım bayağı iyi ama oğlumdan dolayı bazen haftalarca bir lokma yemeden ciddi anlamda aç yatıyorum ve 2 3 kilo gidiyor direkt. Normalde kilomdan memnunum ben, 157 boya 55 kiloyum, 52ye kadar düşüyorum, düşünce hemen cicibebe diyetime başlıyorum 😅
50 tane cicibeyeyi 3 bardak sütte mama yapıp yiyorum. Tek seferde değil tabi, 25 cicibebe +1,5 bardak sütle yapıp günde 2 defa yiyorum. Günlük kalori ihtiyacınızın direkt yarısını karşılıyor. Tek başına yetmez tabi, kalan kaloriyi de bir şekilde almanız gerek, yiyebildiğiniz kadar normal sağlıklı öğünlerinizi yiyin, baklagil, meyve sebze et yiyin, süt ürünleri tüketin. Yiyebiliyorsanız mutlaka tatlı ve ekmek yiyin. Daha sağlıklı ve fazla kalori olsun istiyorsanız bütçeniz uygunsa 20 gr fındık, fıstık veya badem yemeye çalışın her gün. Spor yapmıyorsanız günlük 2000+ kalori alırsanız kilo almamanız mümkün değil, tabi önce tiroit vs gibi bir probleminiz olmadığından emin olmak için tahlil yapmanızı öneririm. Böyle bir probleminiz yoksa ve yine de zayıfsanız mutlaka ihtiyacınız olan kaloriyi tüketmiyorsunuz demektir.
Kiloyu nereye alacağınız tabi büyük oranda genetiğinizle ilgili. Ben mesela 5 kilo alsam 4ü kalçama gidiyor, kalan bir de yarımı yüzüme, yarımı kollarıma gidiyor 😃 Kimisi sadece göbeğe alır kimisi kollara kimisi göğüslere. Vücut kaslarını çalıştırıp sporla büyüterek bölgesel kilo alabilirsiniz ama bu yüz için mümkün mü bilemiyorum. 170 boya 65 civarı bir kiloya geldiğinizde çok büyük ihtimalle yüzünüze de kilo almış olursunuz, çok güzel toparlarsınız ♥️♥️
Oğlunuz nasıl? 16 aylık oldu değil mi? Hatırlıyorum onu 🥰🥰