Mirackaran06 ben bu akşam pırasalı gözleme ve yoğurt çorbası yapıcam..ama geçen gün bi yemek yaptım değişik ama çok lezzetli oldu tavuk göğsünü ne ince ne kalın olmayacak şekilde ortadan dilimledim sonra tuz pul biber toz biber karabiber ve sıvıyağ la sosladım dolapta 5 saat bekledi sonra onları yağsız tavada önlü arkalı kızatdım ayrı bi tavada üzerine sos yaptm soğan sarımsak yağda kavurdum üzerine mantarları doğradım mantarlar pişince içine 1 çay bardağı süt ve 1 paket krema koydum 1 yemek kaşığı nişastayı az sütle açtım onuda ekledim içine kaynamaya başlayınca altını kaparım üzerine köri karabiber toz kırmızı biber tuz koydum tabağa önce tavukları sonra üzerine mantarlı yaptığım sosu koydum yanına da zerdeçallı pirinç pilavı yaptım herkes bayıldı