Benim merak ettiğim bir şey var. Burdaki herkesin çocuğu var. Acaba herkes çocuğun yiyebileceği ya da ne bileyim illa sebze, et, tavuk vs mi yapıyor?
Kızım 3 yaşıma girecek, sürekli ona göre onun yiyebileceği ve sağlıklı beslenebileceği şekilde yapıyorum. Mesela “aman bugün sadece börek-pide-pizza (hamur işi) yiyelim ya da makarna yiyelim” diyemiyorum.
İlla sağlıklı bir yemek olcak gibi bir takıntım var. Herkes böyle mi acaba?