Asel1naz2 Hlyvk bende Aptamil evolvia bebelec Gold denedim. İki aylık bilemedim hangisi . İçerken çok hareket ediyor zorlanıyor neyden olduğunu anlayamadım
Arzu042 Hlyvk sma çok kötü gaz yaptı iki kullanım sonrası çöpe attım. hip combiotic kullanıyorum, Anne sütüne en yakın mama oymuş doktorumun tavsiyesiyle çok memnunum
Nicemother Hlyvk sma çok şekerlidir çocuk erken yaşta çok şeker tanışıyor… bebelac çok şekerli olmadığı gibi içinde pirinç unu yok (kof şişlik yapmıyor pirinç unu olmadığı için) probiyotik var içinde o da çocuğun kabız olmasını engelliyor ☺️☺️☺️☺️
Nicemother Hlyvk düz bebelac için söylemedim bebelac’ın gold u çok şekerli değil. Hatta mamadan normal süte geçerken kızımın sütüne şeker atmadım ve kızım hiç yadırgamadı şekersiz sütü…