DhaS Hlyvk ben aptamil kullanıyordum baktım yok hiç bir etkisi bebekse golda geçtim suan daha iyi sanırım öneririm
Irmakprensesinannesi Hlyvk sma optitra tavsiye ederim ben gayet memnunum asla gaz yapmıyor severek iciyor
minikprensannesiiiii Irmakprensesinannesi Cidden öyle bende bebelac goldan sma optipro ya geçtim sma daha tok tutuyor
ayse98 Hlyvk bebelac gold ve sma comfort ikisinide kullandım ben oğluma bebelac’ı sevmedi diliyle itti hep biberonu içse bile kustu ama smayı güzel içiyodu gaz da yapmıyodu fazla
Nisan12 Hlyvk farklı evet biz doğduktan bu yana sma Comfort kullanıyoruz doktorumuz gaz ve kabızlık icin önerdi sindirimi kolaylaştırıyor diye bide hipp önerdi hipp icemedik bununla devam ediyoruz hala
Cansel43 Hlyvk biz bebelac normal kullanıyoruz gold u bir kere kullandım ama çoğu kişi goldu bğırsaklarında sorun olan bebekler kullanıo falan dediler bilmiyorum gerçekmi değilmi 🤷♀️