Kızlar merhabalar ben kızıma 11 aylıkken baş bexero ile başladım.Bugün kızım 13.aylık oldu ve doktor reçeteme bexero ve nimenrix yazdı bugün aşılarını oldu.24 .ayda da bexero yazdı.Bexero ve nimenrixi aynı anda vurduran var mı?Biraz kötü hissettim ikisi aynı anda ağır olmaz mı veya zararı olmaz mı?