Pinkbery merhaba bexsero asınçsının7. Ayda vurdurmusunux bizde bugun ilk dozu olduk doktor gec kalmışsın sukret yakalanmamısı hastalığa bebegın deıdn korkuttu beni 6. Ayı dorldurcaz nasıpse yarın yani kalan kac doz var ne zaman olacsk bısey demedi nette de farklı bilgiler yazıyor Sızınle aynı ayda olmus asıları bebeklerımızın ondan sorayım dedım