Deletedmom00881 şimdi her nebülizatör aynı mı bilmiyorum sizi de yanıltmayım.
ama benim ki philips in o maskenin olduğu yerde bir hazne var oraya ilaç koyuyorsun sonra çalıştırıyorsun hava şeklinde ilaçı solumuş oluyor.
yani ilaçsız makineyi çalıştırmak bir işe yaramıyor diye biliyorum.ama belki makinadan makinaya değişiyordur bişe diyemicem şimdi 😐