9 aydan sonra bebekler uyku konusunda iyice sapıtıyor benimkide öyleydi ara ara düzelir ara ara sapıtıyor 13 aylık şimdi. Ama sana hak veriyorum, zaman zaman bende senin gibi düşünüyorum sonra eski fotoğraflarına bakıyorum keşke biraz daha sakin zaman geçirseymisim diyorum, sonra uyumuyo yine sinirleniyorum bu böyle kısır döngü ama geçecek bunu biliyorum. Dertleşmek istersen de bana yazabilirsin bende olduğum şehirde tek basinayim, burdan tanıştığım bı arkadaşım var sadece oda iyi ki var yani. Çocuk olmadan önce görüşelim diyen arkadaşlarıma canım istemitosa bahane bulurdum gitmemek için, şimdi bir dost bir arkadaşla gorussem de azıcık ruh sikkinkigm geçse diye bekliyorum