Deletedmom4444 Katy Bende sattim da alsam mi acaba daha dusermi ki die bekliyorum 😂😂Benim cok param yok gerci 😂
Katy Lavinia_21 şişirdin beni şişirdin🤣 düşerse ben verıcem sanaa 😂😂 düşmez korkma ya. Ne düş ki buda düşsün 🦄
Deletedmom4444 Katy Ya alayim o zaman euroda alsam mi sadece dolar mo alsam basinizi agrittim kusura bakmayin.
Lavinia_21 Portakal ben yandım yanacağım kadar düşmesini bekledikçe iyice arttı ben bugün aldım sizde geç kalmadan alın artık bence yılbaşından sonrasına hiç güvenmiyorum
Deletedmom4444 Lavinia_21 Dolardan al sat kar yapmak istiyorum.Altinda var da ona ellemicem uzun soluklu olsun die.
Deletedmom4444 Katy Tesekkur ederim alam ben 😂Siz bana satinca yazsanız ne olur 🤓🤓Bu gariba bi hayir islemek istemezmisin ? 🤓🤓
darkcoffee Lavinia_21 774 tl den alan ben buna sevindi 🙃 Parayı tl olarak tutmamak lazımmış iyiki yapmışım diyorum